Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så kan man tro att en del som tippar i matchtipsgästboken är ..... . ....... Inte pga tipset utan för att de inte klarar av att trycka ctrl c ctrl v. Nyss var det nån inne och helt plötsligt skrev i alla lagnamn fast det tippats i ett dygn med förkortningar.