Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Oj, en ny t-shirt i souvenirshopen, fast fortfarande ingen souvenirtävlingsvinnare.

Funderar förresten på om M_ultra har tagit patent på "Forza" ?