Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Sannes:

Du glömde en avgörande sak, jag skulle aldrig vara där. Jag skulle sitta med några polare och dricka lita alkohol, spela lite poker och snacka en stor del skit. Så den situationen skulle aldrig uppstå och därmed behöver jag inte känna mig skamsen av din kritik. HA! :-)