Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla:

Det är väl mest protein så det tror jag nog är fel. Tror dock bara det är inom "nöjesbranchen" det används som proteindrink i tillräckligt stora mängder för att kunna dra några slutsatser.