Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Med tanke på hur bland annat Damgaard spelat efter juluppehållet så anser jag att ett backtillskott vore välbehövligt. Fast mest av allt skulle vi behöva ett fungerande PP-spel. Var hittar man sånt?