Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Det var saftiga startbud på auktionen av "NHL-proffs matchtröjorna".

Äh, jag får nöja mig med mina två kanontröjor, även om det hade varit trevligt med en Hinote