Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Rallare har jag inte varit men växlingsledare. Har förövrigt kört T44 och T45 samt en Z65.

Hade man varit bra på Photoshop så kunde man målat den där i Leksandsfärger också :-))