Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: JO de tycker jag... skillnaden är att lhc har varit jämnare över serien hittils... mkt sällan lhc gör en blek insats, å modo å andra sidan tyvärr gör sådana matcher ibland.