Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så hördes nyss FOPPA FLOPP.... FOPPA FLOPP....högt och ljudligt ute på Nygatan. Ja det var LHC-svansen. Ska kolla om en stund hur mycket de röjt, misshandlat osv.