Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: "Kul att träffa brynäsarna, vi kan kalla dem O, T och P. Ni vet vilka ni är. Synd att Huge inte var med."

Är det inte där som vår långa MoDo-smygis brukar hänga när Tigrarna spelar TV-hockey?   Kan det vara så att O lyckades lura även kvällspressen att han är Brynäsare."


Frågan är om P oxå lyckades lura Eken?.........:-)