Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Danne_l: Ett gäng var på ståplats och ett annat på en sittplatssektion. De på ståplats höll igång med en ramsa mest hela tiden. De andra syndes en gång under matchen. Något bråk eller så såg jag inte.