Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Marknadsvärdet på linköpings tröjor inte är så högt idag........ =) Hejja Modo !! Nu kör vi över timrå ochså.. extra skönt för oss som bor i härnösand att entra stadens gator dagen efter att modo slagit timrå, eftersom de flesta håller på tik.... Kan inte åka till \\\"kyrkan\\\" i morgon men ska se matchen på tv.... håll åt i klacken nu!!