Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
65selander: Det visste jag inte. Kul med med lite parkeringsvakter. Tar man dom på rätt sätt, alltså lite humor, då går det som regel bra. Står han därute i snälblåsten hela matchen? Får vi fint besök till kvällen?