Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Intressant att se att Harald också lät Nilsson och Niklas Öman spela i sista perioden. Öman han ju också med att hamna i matchprotokollet tack vare sin utvisning, Öman var ju också på planen när 5-0 målet gjordes.