Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Salle: Så var det tydligen så att Hasse Andersson blandat ihop OS 1976 och Ishockey-VM 1976. Ishockey-VM gick i Katowice medan OS gick i Innsbruck.

Bara ifall du fortfarande undrade, alltså.