Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

"Skandal, skandal...en domarskandal" Slutspelet får i år klara sig utan medverkan från Husum-Jocke då han tydligen inte ansågs tillhöra en av de 12 bästa linjedomarna i landet.