Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

NuMo: Tänk om man ändå hade kört grävskopa...

Efter mer än 8 timmars PM-skrivande idag känns det som att man eventuellt gjort sig förtjänt av att slappa på soffan lite grann. Fast jag antar att mina lärare har andra åsikter om den saken.