Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

knaskamilla:

Äh, OS är en hype. Själv tänker jag åka till Tåsjö och släcka ner huvudsändaren för Jämtland och södra Lappland till veckan. Inget TV-tittande för dem. [Insert evil laughter here]