Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

...så är det kul här på toppen. I morse var det -5 grader här uppe. Nere i byn var det -20. Vädret är helt okej, vi kan se OS medans vi jobbar och än så länge går allting bra. Nu har vi även tillgång till Internet.