Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
wap.hockeysnack.com
Salle: Du vet masten på Åsberget? Den sköter om sändningarna i Övik. Så släng dig i väggen, för här har det gått kanonbra. Jobbigt att byta tråd, så Gonatt. ZZzZzz zzzZzz