Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Frisco: Där fanns det ju onekligen en viss likhet.

Var det förresten Lantz eller kan det möjligen ha varit Mikael Ståhl som en säsong dundrade in en hel drös med mål i MoDo efter att ha bytt till en klubba som var styvare?