Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio: Sibylla som låg vid rondellen var bäst ..sibylla har dom godaste burgarna efter burger king.. !Mackedonken !Där släpper jag inte ens in en etiopier..dom har lidit tillräckligt