Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:

Burger King är samma skit som McDonalds, men båda kan dock erbjuda ett dugligt mål mat när man är hungrig. Annars är Max helt ok, Sibylla är väl sådär...men O'Learys burgare är oslagbara. Sedan är hemgjorda givetvis överlägset bäst.