Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
scim: MAX hamburgare är ju bara stora. De är stora till omfånget men smaklösa. Man biter i dem och får lite av äckelkänsla när det stora salladshavet åker åt sidan i handen. McDonalds smakar mkt bättre men är inte mkt till mat. Lite mat för pengarna är det också.
Sibyllaburgare är helt ok. Dock inte i Bjästa där man får senap!!! på en Super Star. Olearys burgare är världsklass.