Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Det är klart, de har väl läst propagandan från Drömmehåll som talar om att folk kommer att ligga berusade i hela arenan när väl den nya evenemangsarenan är invigd. Fast iofs påstår man sig ju själva bli "på lyset" på heltid i arenan.