Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Dawidovski:

Tänk att du tar allting som kritik. Inte ett enda kritiskt ord skrev jag om Jönsson och ändå nappade du som en ursvulten fisk. Du heter väl aldrig Bengt i förnamn?