Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Dawidovski:

Vem du är vet jag redan. Om jag bryr mig? Nä, inte ett dugg.

Vad jag tycker om Jönsson har du tydligen inte en aning om. Men det är inget nytt under himlen. Förresten, om det nu är så hemskt här inne i MODO:s GB, varför spenderar du då så mycket tid i "skitstormen"?