Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Icing-Ove:

Huah ja, tänk er Ovechkin, Bäckström och Bure i en och samma kedja. Det kallar jag offensivt!

Av dessa namn så förefaller Nolan och Ozolinsh som mest troliga. Nolan har spelat med både Forsberg och Sundström och Ozolinsh med Forsberg och Påhlsson.