Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky:

Det fattade till och med en korkskalle som jag! Apropå ingenting så är det förhoppningsvis adjöss för Patric Blomdahl...

www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,886422,00.html

...och tur är väl det! Så galen som han var i slutspelet mot Luleå så är det väl en tidsfråga innan han avrättar någon ute på isen.