Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...Så drömde jag att Hans Jonsson knockade Emil Kåberg i ett slagsmål efter att han hade åkt runt och slashad åtskilliga MoDo-spelare. Min puls var i 180 när jag vaknade.