Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Här är saiks mediakub ser rätt stor ut! Det var väl en liknande vi skulle ha men snyggare då förstås...

www.gratis-fotoalbum.se/pettson/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=631&g2_serialNumber=2