Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
« Föregående · 2331765 · Nästa » Till forumet
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Steken84: Är det vår taktik att ställa upp i box plus ett så fort Löven kommer in i zon? Ser nästan så ut.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}:
Vi kanske inte ska gå dit, sprida skit om spelare. Även om det är sant.
Vi kanske inte ska gå dit, sprida skit om spelare. Även om det är sant.
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Ben Perrault: haha skämtar du eller? Vi står stilla och spelar hockey. Ligger ständigt på utsida i offensiv zon. Dräller fint i egen zon och går aldrig in först i några situationer. Vi har lyckats med några spelvändningar i andra perioden men denna match står och faller med hur länge till Tex håller tätt
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett: Helt sjukt. Så fprt det närmar sig något farligt missar Jelly pucken eller liknande. Kom igen, vi vet att du kan.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Heyerdal: dumma beslut vi tar i ledning fanns ingen anledning av Macmaster där
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Någon som vet om Jelisejevs har ett hål i bladet? Inte vän med pucken. Börjar störa mig på hans puckbehandling, snacka om total avsaknad av "killer instinct".
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Ben Perrault: Snälla bänka MacMaster. Frågan är vad fan han ens gör i PP1 nu? Sätt in Mannberg där igen. Ser helt annorlunda ut med MacMaster där istället för Mannberg. Sedan tog han den onödiga utvisningen som gjorde så att vi förlorade matchen innan och nu igen en helt onödig crosschecking som eventuellt kan göra så att vi kastar iväg matchen igen.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Ben Perrault: Jelisejevs måste nog vara bland den blekaste spetsvärvning vi gjort. Helt ofarlig framåt
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
jonsson: Jo, han får inte sätta in en tackling där. Liss får sikta på huvudet, men Macmaster får inte försvara sig
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Steken84: Befria oss från Macmaster, låt Max spela istället
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
jonsson: Billig utvisning med tanke på nivån just nu
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett: Vi ser ut som statister och slår alltid det svåra alternativet...
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
henkeiskogen:
MoDo spelar som om det är kvalserien, ängsligt. Eller också är det jag som är ett nervvrak.
MoDo spelar som om det är kvalserien, ängsligt. Eller också är det jag som är ett nervvrak.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
S-vikaren: Tur kanske att Vigge går in med väldigt bra byte. Hänförare.
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
henkeiskogen: Vi glor som ugglor??? Det här kan omöjligt hålla. Vår sämsta match i serien hittills.
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Tex kommer behöva hålla helt tätt om vi ska ta detta. MoDo spelar med slaka kukar.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{9108}: ja jag är inte bättre men jag replikerar iaf bara
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Heyerdal: Hur vågade Karlin spela Hasa - Styf och Sveningsson samtidigt där dock. Var rädd ska inte ljuga haha
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}: Skjuuut Jelisejevs!!!
Tur att Aagard satte den efter....
Tur att Aagard satte den efter....
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}: Jenisejs vad sysslar han med, där gick det bättre! Kan vi slippa en snabb kvittering tack
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Saleva: intressant hur man ser de. Tycker första var en bra bortaperiod, pp nu
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Soulless: det roliga är att jag hört detta från annat håll också. Men det är klart, måste ju leva upp till Trucker-looken
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Soulless: jag menar du sitter och snackar om att JFK är en väldigt trött människa etc.. men dina kommentarer är väldigt trötta med
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
jonsson:
Jag tycker det är en bedrövlig period, glad att det är 0-0
Jag tycker det är en bedrövlig period, glad att det är 0-0
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}: haha var kommer denna fantastiska information ifrån?
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett:
Håller med, det är mycke klubba,skridsko och annat som stoppar.
Sen är vi ute o snurrar i hörnen igen med uteblivna avslut
Håller med, det är mycke klubba,skridsko och annat som stoppar.
Sen är vi ute o snurrar i hörnen igen med uteblivna avslut
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
puffe: Killen har troligtvis lagets bästa handledare, men verkar tro att han måste fylla i en blankett innan han fattar ett beslut på isen.
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett: är samma malande i Shl, samma tjatiga sång
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
modomille: Ser bra ut , för få skott och Löven är mycket avvaktande .
Helt klart ett övertag har ni , men varför skjuter man inte mer ..man får inget gratis !
Helt klart ett övertag har ni , men varför skjuter man inte mer ..man får inget gratis !
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett: Vi måste skjuta när tillfälle ges!
Positivt så långt Hollywood håller sig ännu så länge till hockey.
Lövens fyra svartvita spelare har inte ännu skämt ut sig👍🏻 men det kommer nog.
Positivt så långt Hollywood håller sig ännu så länge till hockey.
Lövens fyra svartvita spelare har inte ännu skämt ut sig👍🏻 men det kommer nog.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
modomille: Helt klart sett bättre ut än tidigare! Som jag sagt tidigare, när det väl spelas hockey är vi det bättre laget.
Men vi måste komma in bättre på kasse, och avsluta på allt
Men vi måste komma in bättre på kasse, och avsluta på allt
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Heyerdal: Helt ok 1a. Tycker inte Löven kommer ut så hårt idag. Sen är det ju vi som gör misstagen som blir.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Heyerdal: Har vi ingen ledare som vet vad 'skjut nån gång för helvete' heter på lettiska. Tror ryska går bra med för den delen.
Sedan kan dom köra det på svenska o engelska också, så alla begriper.
Sedan kan dom köra det på svenska o engelska också, så alla begriper.
+ 6
« Föregående · 2331765 · Nästa »