Motor

Grupper · 5078 inlägg · 375 ämnen

2006 San Marino Grand Prix

Sv: 2006 San Marino Grand Prix
Poffa: Med ett namn som "Autodromo Enzo e Dino Ferrari di Imola" så förstår man ju väldigt lätt att Ferrari inte alls har några fördelar när de tävlar på den anläggningen. Att man sedan från Ferrarihåll ser sig som de står över alla andra och som inte behöver ta hänsyn till regler som gäller alla F1-team har väl bidragit till de varma känslorna. 

Poffa: Jättefenomenalbäst blir han ju inte för en ynka seger som han dessutom brukar vinna. Men bara för att han inte vinner och har det tungt så är han ju enligt många andra en megasuperdupersopa helt plötsligt.

Karoliina: Men hallå där. Jag tycker om Engelska bilar och inte röda Italianos.

Frisco: visst OK. Men allt är mok's fel *pekar illvilligt med hela handen*

(jag tvärvägrar bruka min gamla mantra: mio culpa, mio maxima culpa)

mok: Nej, här ine blir han väl knappast betraktad som jättefenomenalbäst ens med vetskapen om att han tagit sju VM-titlar...

Dream Team: Nej han är bara divig och Ferrari kör över alla (trodde annars mest man körde om alla)

Karoliina: och innan tvärvetarna hinner fram rättar jag miot till meot...meo mundo meu.

Karoliina: Luca di Montezemelo, smaka på det namnet. Hursom, di Montezemelo avvisar alla rykten om Räikkönen och Ferrari. Men jag är hundra på att skvallret talar sanning. Och att Kimi redan före Imola påskrivit för italienarna. Hundra alltså.

Kom ihåg var ni läste om det först. (har alltid åtrått skriva just den raden:-)

mok: "Nej han är bara divig och Ferrari kör över alla (trodde annars mest man körde om alla)"

Skomkarn har ju blivit diskad för en hel säsong när han på flit körde PÅ motståndaren. Så han kör inte bara om eller över.

Frisco: Petitesser :)

« · 711027