Inlägg: 1161811
Svarskommentarer
Sv: FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2009
Frisco: Elghen "15.4 på första flygande... Dom har tagit i i överkant" om Rosberg.
Med det menade att dom gjort bilen "för" lätt inför racet.
Sen kommer 3-4 till och kör på samma tider.
:-)
Med det menade att dom gjort bilen "för" lätt inför racet.
Sen kommer 3-4 till och kör på samma tider.
:-)
Sv: FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2009
Frisco: Lewis Hamnatokigt tabbade sig över den klassiska puckeln in i Mirabå.
Viasat Motor och TV6