Inlägg: 1161937
Svarskommentarer
Sv: FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2009
Salle: Det intressantaste med tävlingen var väl Buttons löpning till podiet efter loppets slut. Förresten, är det inte lite lika som bär på Kim Staal och Jenson Button?
Button, Barrikällarn och Iceman på (o)pallen.