Poffa: J-t ballt klipp på motogp.com med Rossi i "corkscrew". Han visar på hur han kom fel förra året och man ser verkligen hur brant det är där. Han berättar även om att det i princip är 3 blinda svängar man kör igenom och att "raceline" är att föredra över hans alternativa väg från 2008. Även om det är lite mer asfalt där i år än föregående... :-)
Inlägg: 1166057
Svarskommentarer
Sv: Red Bull US Grand Prix
Om ni undrar vart Mika Kallio är...
[url=www.aftonbladet.se/sportbladet/motor/mc/article5457763.ab]http://www.aftonbladet.se/sportbladet/motor/mc/article5457763.ab[/url]
[url=www.aftonbladet.se/sportbladet/motor/mc/article5457763.ab]http://www.aftonbladet.se/sportbladet/motor/mc/article5457763.ab[/url]