Inlägg: 1166066
Svarskommentarer
Sv: Red Bull US Grand Prix
Stoner känner sig OK för race trots sin "physical exhaustion" och att han "torn something in my groin" i Highsidern igår.
Och Jorges status beror lite på morgonens läkarbesök och hur han reagerar på de smärtstillande och hur svullen högerfoten är.
Båda "skyller" kraschen på att dualcompound-bakdäcken är svårvärmda på högersidan och då båda tvingades köra lite långsamma utvarv pga annan trafik så fick dom inte tillräcklig värme i dom.
Och Jorges status beror lite på morgonens läkarbesök och hur han reagerar på de smärtstillande och hur svullen högerfoten är.
Båda "skyller" kraschen på att dualcompound-bakdäcken är svårvärmda på högersidan och då båda tvingades köra lite långsamma utvarv pga annan trafik så fick dom inte tillräcklig värme i dom.
Jorge har delvis(?) slagit höger axel ur led och har ont i högerfoten efter smållen och är i nuläget INTE klar för racet utan Dr Costa vill se hur han mår imorrn.