Inlägg: 1166104
Svarskommentarer
Sv: Red Bull US Grand Prix
Och samma varv som dom visar svartflaggan tar han sin drivethrough. Men det är redan försent.
Han måste misstänkt att han var i riskzon och att missa pitboarden i +5 varv trots idogt viftande av stallpersonalen är KLANTIGT av en så rutinerad förare.
Han måste misstänkt att han var i riskzon och att missa pitboarden i +5 varv trots idogt viftande av stallpersonalen är KLANTIGT av en så rutinerad förare.
Toseland verkar ignorera att han fått tjuvstart och riskerar svartflagg.