Inlägg: 1167875
Svarskommentarer
Sv: FORMULA 1 ING MAGYAR NAGYDIJ 2009
Barrichello kan ha tappat en fjäder då hans ride height helt plötsligt tappat 20mm på ena sidan.
Alltså är det en metallbit på några hundra gram som träffar Massa i hjälmen.
Jag har på MC kört in i småfåglar (duniga 10-20g?) i ca 100km/t och det känns rätt bra i hjälm. Och hårda skalbagar och insekter sjunger till ordentligt.
Detta är nåt helt annat...
Alltså är det en metallbit på några hundra gram som träffar Massa i hjälmen.
Jag har på MC kört in i småfåglar (duniga 10-20g?) i ca 100km/t och det känns rätt bra i hjälm. Och hårda skalbagar och insekter sjunger till ordentligt.
Detta är nåt helt annat...
Och detta i en sektion där det går över 200km/t.
Det ser ut som om han tappar medvetandet och styr rakt av in i däcksbarriären.
Huvva!