FreddanVF: Visst när man kommer ner mot 4:e val så är det ofast lotterier om dom kommer ta en plats ju , men just Cross anser jag inte vara en back som tillför detroit nått ju .. hade hellre sett nån från grand rapids få chansen istället
Jesper Jonsson: Mer namnkunniga spelare kostar ju antingen namnkunniga spelare tillbaka eller ett högt draftval eller några mindre val eller top prospect .. så det är kanske lite högt men jag inte förvånad för tror dom fått en massa tradeföslag för Gautier så
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.