NHL

Nationellt · 16028 inlägg · 804 ämnen
3033190 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Vi får 2-0 Carolina i början som du säger, sen biter mycket riktigt Habs ifrån i enorma Bell Center men trycket hjälper inte mer än att man tar matchen till OT. Där visar Carolina klass och avgör i period fem. Sen orkar inte Montreal hitta den energi som krävs och det rinner ifrån i match 4 till Carolinas fördel.🤣😎

Rip Kirby:

Du kan ha rätt men jag tror Montreal nyper sina 2 första hemmamatcher

Trycket i Bell center är helt sjukt

Carolina tar 2 första sedan tar Montreal sedan 2 raka för Carolina som såklart är det bättre laget

Sedan vet man inte hur denna matchserien blir med tanke på hur den mellan Buffalo - Montreal blev

Kan ju bli precis tvärtom haha

mattias - 74: Jag kan inte se Montreal kunna hota Carolina på en enda punkt i spelet. Det ska bli intressant att se hur laget skavkunna hantera farten i Carolinas spel som hittills varit det som vunnit väg för dom. Habs blir nollade här. 4-0 Carolina.

Jan-Erik :

Carolina - Montreal i natt

Första rundan, känns som om Montreal är rejäla underdogs här. Carolina kan mycket väl svepa Habs också om de får spelet och stämma som de gjort mot Ottawa och Philly men jag tror Montreal nyper 2 matcher så 4 - 2 till Canes.

3033190 · »