NHL

Nationellt · 16202 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 1375960

Sv: Stanley Cup

Olle: Äh, Rangers och några av de andra östkustlagen har ju i alla fall en publik som lever med. "Hockeytown" och Tororonto och ett par andra storlags arenor är ju som likvakor även om det är fullsatt.

Anyway, skön seger!


Svarskommentarer

Sv: Stanley Cup
El Maco: Vet inte riktigt om jag håller med om att publiken "lever med" i New York men det finns ju helt klart sämre arenor. Jag tycker väl inte att rangers har en bra hockeypublik eftersom det ständigt buas åt egna spelare ett mållöst PP i första perioden osv. Bästa draget i öst står ju helt klart Canadiens för och i väst tycker jag att det oftast är jävligt livat i både Chicago, San Jose och Detroit. SJ's slutspelsdrag dom senaste tre åren har ju varit helt sjukt.

Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby: Ny målis på gång till Carolina enligt Bjurman. En stjärnmålis dessutom

"...ryktas att Carolina Hurricanes jagar Winnipegs stjärnmålvakt Connor Hellebuyck"

www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/L4Wq1q/snor-mats-sundin-forstavalet-i-draften-i-natt-las-per-bjurmans-kronika
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs