NHL

Nationellt · 16200 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 1383064

Sv: Stanley Cup

Olle: Det enda som kan göra en final tråkig är om ett av lagen blir för överlägsna. Annars är det väldigt svårt att misslyckas underhållningsmässigt med en final som spelas i bäst av sju, vilka än lagen är. Den viktigaste ingrediensen i underhållning är ju trots allt spänning.

Spänningen gjorde ju t o m finalerna Dallas-Buffalo och New Jersey-Dallas under de mest defensiva åren underhållande att se.

Annars känns det kul att det skapats lite diskussioner här för en gångs skull.


Svarskommentarer

Sv: Stanley Cup
JimmyH:

4 matcher för Rome för tacklingen på Horton.

Sv: Stanley Cup
JimmyH: Ja hockey är ju alltid hockey och inte fotboll.

Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby: Ny målis på gång till Carolina enligt Bjurman. En stjärnmålis dessutom

"...ryktas att Carolina Hurricanes jagar Winnipegs stjärnmålvakt Connor Hellebuyck"

www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/L4Wq1q/snor-mats-sundin-forstavalet-i-draften-i-natt-las-per-bjurmans-kronika
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs