NHL

Nationellt · 16194 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 1383598

Sv: Rangerstråden
jå1: Nej precis. Och jag blev mobbad för att jag förutspådde en tråkig finalserie ;)

Haha nej, mycket kan fortfarande hända. Canucks har alltid ett bra tryck men det kommer ju att vara fullständigt gristjockt i båda slotten genom hela den här finalserien.

Jag vill även tillägga att ordet "gristjockt" inte uppfattades som ett felstavat ord i min webläsare och detta roar mig faktiskt lite just nu. Gristjockt...

Svarskommentarer

Sv: Rangerstråden
Olle: Kompenseringen som kom där?
Vettefan, man vill väl ha grisen tjock så det blir mycket fläsk;)

Redigerad kommentar


Sv: Rangerstråden
Olle: Hehe, ja det kommer vara tight hela serien. Sen har ju båda lagen "halvhyfsade" målvakter vilket inte hjälper målproduktionen heller. Gristjockt är korrekt i min läsare med:)

Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby: Ny målis på gång till Carolina enligt Bjurman. En stjärnmålis dessutom

"...ryktas att Carolina Hurricanes jagar Winnipegs stjärnmålvakt Connor Hellebuyck"

www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/L4Wq1q/snor-mats-sundin-forstavalet-i-draften-i-natt-las-per-bjurmans-kronika
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs