Enligt artikeln i inlägget så är den "engelska" premiären i Canada nu på fredag!
Jag tycker inte riktigt det framgår vad filmen egentligen heter. Dock när man söker på imdb.com så får man träff både på "The Rocket" och "Maurice Richard". Troligen är The Rocket den engelska titeln och Maurice Richard den franska!
Däremot framgår inte (vad jag kunnat se) om filmen kommer släppas någon annanstans än i Canada. Vore trist isåfall, för jag hade velat se den.....
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Enligt artikeln i inlägget så är den "engelska" premiären i Canada nu på fredag!
Jag tycker inte riktigt det framgår vad filmen egentligen heter. Dock när man söker på imdb.com så får man träff både på "The Rocket" och "Maurice Richard". Troligen är The Rocket den engelska titeln och Maurice Richard den franska!
Däremot framgår inte (vad jag kunnat se) om filmen kommer släppas någon annanstans än i Canada. Vore trist isåfall, för jag hade velat se den.....