NHL

Nationellt · 16202 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 722045

Sv: Slutspelet
Poffa: Det går inte att vinna en semifinal med 3 ordinare backar borta i 3 matcher, och 4 i den 7:e och avgörande.
Endast Lydman och Campbell pallade trycket hela vägen, och ersättarna har inget att göra i en semifinal.
Jag är ruskigt besviken på dom skadade spelarna (Tallinder ursäktad).
En sådan här chans att vinna världens största hockeytitel för du kanske bara en gång i livet som spelare.
Kan du stå på skridskorna och inga ben är brutna så spelar du...Pronto !
Det är även jävligt konstigt att the cap i laget slängde in handduken pga en hjärnskakning som skedde för cirkus 3 veckor sedan.
Jävligt besviken !

Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby: Ny målis på gång till Carolina enligt Bjurman. En stjärnmålis dessutom

"...ryktas att Carolina Hurricanes jagar Winnipegs stjärnmålvakt Connor Hellebuyck"

www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/L4Wq1q/snor-mats-sundin-forstavalet-i-draften-i-natt-las-per-bjurmans-kronika
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs