Deas: Självkalrt med i Ultimate versionen, har inte bestämt hur många lag det blir iår... hade fem förra året! Men det blev lite mycket, allt var iofs för mycket förra året då jag var med i starten på ett nytt företag. Det tog tiiiid! Men det brukar gå ganska bra, så iår så!
Jag brukar annars köra både och, skoj och testa lite olika spelare/taktiker.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Men det blev lite mycket, allt var iofs för mycket förra året då jag var med i starten på ett nytt företag. Det tog tiiiid!
Men det brukar gå ganska bra, så iår så!
Jag brukar annars köra både och, skoj och testa lite olika spelare/taktiker.