« Föregående · 570459 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: stats.swehockey.se
Hälge:
Skulle hela Lukkos spelartrupp vara inlånad? Knappast. Vara där på dispens? Låter mycket märkligt tycker jag.
Skulle hela Lukkos spelartrupp vara inlånad? Knappast. Vara där på dispens? Låter mycket märkligt tycker jag.
Sv: stats.swehockey.se
Stigsson: Jag mailade hockeyförbundet och fick detta svar:
"Hej
*D betyder att spelaren
Tillhör annan förening och är ev inlånad, gäller ej i seriematcher
Eller finns spelaren där på dispens och dessa regler finns i vår Tävlingsbestämmelse 2005 – 2006
Hans Ivar Engvall"
"Hej
*D betyder att spelaren
Tillhör annan förening och är ev inlånad, gäller ej i seriematcher
Eller finns spelaren där på dispens och dessa regler finns i vår Tävlingsbestämmelse 2005 – 2006
Hans Ivar Engvall"
Sv: stats.swehockey.se
Metal Guru: Om det nu är ett problem. Det kanske är jävligt bra att ha många *D i laget?
stats.swehockey.se
Om man går in på Swehockeys liverapporteringssida och kollar laguppställningarna inför cupen i Mora till helgen så står det *D bakom flera spelare (Spets i Brynäs, Tuokko, Kultanen, och Elomo i Mora, 11 Leksandsspelare och hela det finska laget).
Är det någon som har nån uppfattning om vad detta *D kan betyda?
Leksands laguppställning som exempel på länken.
Är det någon som har nån uppfattning om vad detta *D kan betyda?
Leksands laguppställning som exempel på länken.
Sommarhockey
Nu är visserligen vår säsong snart igång, men till nästa sommar för hockeylovers med abstinens.... kolla in länken nedan.... ;)
Själv tänkte jag göra studiebesök o kolla in deras sommarliga...
Själv tänkte jag göra studiebesök o kolla in deras sommarliga...
Instrument på läktaren
Och vem är det som säger att det inte svänger med musikinstrument på läktaren. Är vi ensamma i hela världen, hjärntvättade som vi är med engelska fotbollsmatcher från barnsben, som inte gillar musik från fansen.
Sv: Världens tuffaste arbetsplats
Bafucin: Helt rätt !
A man got to do what a man got to do.
eller som det 11 budordet.
- Ve den man som inte hjälper en kvinna i hennes nöd.
A man got to do what a man got to do.
eller som det 11 budordet.
- Ve den man som inte hjälper en kvinna i hennes nöd.
Sv: Världens tuffaste arbetsplats
250kg kärlek: Jag tror det är en rekonstruktion av Fallafeln.
Svennis var ju hemma i Sverige hela sommaren har man ju också kunnat läsa i sin herrgård i Torsby.( Eller vart den nu låg.)
Om du såg interviun med Fallafeln efter sen hon fick sparken.
Så är hon ju helt såld på Svennis. Tror nog på en rejäl hämd aktion av henne. I värsta fall har hon utpressat honom att ringa för så galen fick jag uppfattningen att hon var.
Svennis var ju hemma i Sverige hela sommaren har man ju också kunnat läsa i sin herrgård i Torsby.( Eller vart den nu låg.)
Om du såg interviun med Fallafeln efter sen hon fick sparken.
Så är hon ju helt såld på Svennis. Tror nog på en rejäl hämd aktion av henne. I värsta fall har hon utpressat honom att ringa för så galen fick jag uppfattningen att hon var.
Sv: Världens tuffaste arbetsplats
250kg kärlek: Hehe ja den fortsättningen hade kanske vart trevlig att följa. Undra hur länge han sitter kvar på sin post nu efter sista tabben.
Världens tuffaste arbetsplats
Det har sagts att ett förbundskaptensjobb för Engelska landslaget i fotboll inte är någon dans på roser. Antagligen är det så. Det blåser snåla vindar omkring Svennis efter debaclet mot Danmark och hans vänsterprassel med andra damer.
Jag fann denna artikel i Aftonbladet nu på morgonen. Av bilden att döma blir det hela lite intressant. Jag skulle vilja veta: Vad hände sen??
>>>> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,687773,00.html
Jag fann denna artikel i Aftonbladet nu på morgonen. Av bilden att döma blir det hela lite intressant. Jag skulle vilja veta: Vad hände sen??
>>>> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,687773,00.html
Sv: Fd elitseriespelare fast med kokain!!
mattias - 74: ja la in de i difs gästbok men dom tog bort den
Sv: Så var den jakten över.
Robban: vart ska han spela då?? jag har inte så bra koll på alla övergångar hit å dit
Sv: Så var den jakten över.
Robban: Rubriken "Sportbladets Mats Wennerholm: Cirkeln är sluten - nu är Philadelphia en Stanley Cup-favorit." säger väl egentligen allt. Bara dom mest rabiata Modoiterna kan förneka nån form av attraktion från Wennerholms sida.
Sv: Så var den jakten över.
Robban:
Var inte de flesta övertygade om att Foppa skulle stanna kvar i Denver?
Var inte de flesta övertygade om att Foppa skulle stanna kvar i Denver?
Så var den jakten över.
Undrar vad "Foppas" störste supporter Wennerholm säger nu? Han var ju såååå övertygad om att Pter skulle stanna i Denver.
NHL 06
Ni som gilalr data eller tv-spelet NHL!
Så kommer att bli riktigt bra i år
Arne och Ankan komemr att Prata mitt under matcherna!
Det ska bli väldigt intressant!
Sen oxå blir Elitserien med i år oxå + andra topp ligor från Europa!
Släpps nån gång i Sept-okt! tror jag
Så kommer att bli riktigt bra i år
Arne och Ankan komemr att Prata mitt under matcherna!
Det ska bli väldigt intressant!
Sen oxå blir Elitserien med i år oxå + andra topp ligor från Europa!
Släpps nån gång i Sept-okt! tror jag
Sv: Yngsta truppen just nu
Stigsson: Rekord är det inte men visst vare längesen Leksand hade 0 old timers på listan :)
Sv: Yngsta truppen just nu
Stigsson: Rätt kul annars en match när jag satt och snackade om "gubb" kedjan tills nån påpekade att jag faktiskt var äldre än 2 av dom :)
Sv: Yngsta truppen just nu
mattias - 74: Top 10 "gubbar" i ES och bara en Leksing. Det måste vara rekord. ;-)
Tommy Sjödin, Brynäs f.65
Fredrik Olausson, Hv71 f.66
Örjan Lindmark, Leksand f.67
Mikael Sandberg, Frölunda f.69-03
Petri Liimatainen, Södertälje f.69-07
Mikko Peltola, Linköping f.69-12
Lars Jansson, Modo f.70-03-03
Jonas Johnson, Frölunda f.70-03-23
Per Gustafsson, HV71 f.70-06
Per Eklund, Djurgården f.70-07
Skönt att det fortfarande finns 16 ES spelare som är äldre än en själv.
/Stigsson f.71-04
Tommy Sjödin, Brynäs f.65
Fredrik Olausson, Hv71 f.66
Örjan Lindmark, Leksand f.67
Mikael Sandberg, Frölunda f.69-03
Petri Liimatainen, Södertälje f.69-07
Mikko Peltola, Linköping f.69-12
Lars Jansson, Modo f.70-03-03
Jonas Johnson, Frölunda f.70-03-23
Per Gustafsson, HV71 f.70-06
Per Eklund, Djurgården f.70-07
Skönt att det fortfarande finns 16 ES spelare som är äldre än en själv.
/Stigsson f.71-04
Sv: Yngsta truppen just nu
mattias - 74: Dags o försöka sej på nya knep nu när inget tidigare har funkat... men sen har dom ju inte värvat klart ännu så det hinner kanske hända grejer där med :)
Sv: Yngsta truppen just nu
Knylan:
att Leksand inte finns med på äldst medelålder är ju bra. Då kan vi ta dö på myten om att Leksand bara värvar gubbar :D
att Leksand inte finns med på äldst medelålder är ju bra. Då kan vi ta dö på myten om att Leksand bara värvar gubbar :D
Sv: Yngsta truppen just nu
Stigsson: Av någon märklig anledning hamnar alltid TIK utanför såna där sammanställningar, så även nu.
Sv: Yngsta truppen just nu
Stigsson:
Jag vill ha samma statistik på fansen nu.
Vilka är tyngst, t.ex?
Jag går på nittio pannor muskler, den dag vågen vaknar upp på gott humör.
Jag vill ha samma statistik på fansen nu.
Vilka är tyngst, t.ex?
Jag går på nittio pannor muskler, den dag vågen vaknar upp på gott humör.
Yngsta truppen just nu
Lägst medelålder:
Modo 24,6
Djurgården 24,8
Luleå 24,8
Högst medelålder:
Brynäs 27,9
Frölunda 27,5
Linköping 27,3
Längst:
Linköping, Södertälje 186 cm
Kortast:
Mora 181 cm
Tyngst:
Linköping, Södertälje 90 kg
Lättast:
Frölunda, Färjestad 85 kg
Modo 24,6
Djurgården 24,8
Luleå 24,8
Högst medelålder:
Brynäs 27,9
Frölunda 27,5
Linköping 27,3
Längst:
Linköping, Södertälje 186 cm
Kortast:
Mora 181 cm
Tyngst:
Linköping, Södertälje 90 kg
Lättast:
Frölunda, Färjestad 85 kg
Sv: Ekonomielitserien enl. Aftonbladet
Dragan 2k: Det ligger völ till så att arenan räknas just nu som kapital... vilket gör hela saken rätt förvirrande. Tror inte dom har så gott om stålars alls. Som man säger... allt går att bevisa med statistik.
« Föregående · 570459 · Nästa »