« Föregående · 1749819 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Stanley Cup 1996 Final 4 Live Supersport.
Hej!
Finns det någon som har stanley cup 1996 final 4 live supersport med svenska kommentatorer ???
Colorado Avalanche Peter Foppa Forsberg.
Finns det någon som har stanley cup 1996 final 4 live supersport med svenska kommentatorer ???
Colorado Avalanche Peter Foppa Forsberg.
Earn some extra money with Icehockey
Ideal as a little extra income. A young company wants to establish itself in the Swedish market. We are looking for ambitious live sports scouts. It requires only knowledge of sports (especially football skills), good knowledge of English and an Android phone. It is advantageous if you frequently visit a stadium. At the moment, 4 sports interesting (football, icehockey, volleyball and basketball).
If you are interested send me a PM or an email ([email protected]) with your residence or your nearest major city. We then discuss further details.
If you are interested send me a PM or an email ([email protected]) with your residence or your nearest major city. We then discuss further details.
Är det någon som har alla Sveriges matcher från
Är det någon som har alla Sveriges matcher från
JVM, VM eller OS från 2013 - 2014 ? Helst i HD men inget krav.
Kontakta mig på: <8>[email protected]
Så kan vi diskutera mer där :)
OS Hockey 1994 finalen svensk eurosport.
Hej! Finns det någon i sverige som har os hockey 1994 finalen inspelat från svensk eurosport ???
Peter Forsberg stanley cup 1996.
Hej!
Söker inspelade VHS stanley cup 1996 finalmatch 4 med Peter Forsberg med Colorado Avalanch. Från kanelen Supersport som gick den 10:e juni 1996 ned Niklas Holmgren!
Själv har jag stanley cup 2001 finalmatch 7 med Colorado Avalanch från canalplus.
Vill byta eller köpa.
Snälla hjälp mig.
Kolla över allt om ni hittar den!
Betalar ett bra pris.
Andreas Jakobsson
[email protected]
Mobil: 070-2228218.
Söker inspelade VHS stanley cup 1996 finalmatch 4 med Peter Forsberg med Colorado Avalanch. Från kanelen Supersport som gick den 10:e juni 1996 ned Niklas Holmgren!
Själv har jag stanley cup 2001 finalmatch 7 med Colorado Avalanch från canalplus.
Vill byta eller köpa.
Snälla hjälp mig.
Kolla över allt om ni hittar den!
Betalar ett bra pris.
Andreas Jakobsson
[email protected]
Mobil: 070-2228218.
Sv: Kvalserien 2012
Knylan:
DIF
Leksand
------------------------------------------
Timrå
Örebro
Karlskoga
Rögle
Redigerad kommentar
+ 1
Kvalserien 2012
Här kan dom som tycker att det är roligt och meningsfullt med att tippa sluttabellen i KS 2012 skriva sina tips.
Sv: Jerringpriset
vansbrö:
Av en hockeyspelare kan man inte kräva så mycket mer.
Men är inte tävlingen öppen även för andra idrottare?
Jerringpriset
Vill bara uppmana alla hockeyälskare, att lyfta fram Daniel Sedin till Jerringpriset. Gå in på https://response.questback.com/sr/jerringprisetdel2/ och rösta! Tar man hem poängligan i NHL, och är en av säsongens bästa spelare ska man förstås ha Jerringpriset. Vad mer kan man kräva av en hockeyspelare?
Sv: Finsk träning
gd.se/sport/ttsport/1.3943311-frankrike-vill-ha-ishockey-vm-2017
Måste säga att det skulle vara väldigt roligt om Frankrike fick VM 2017!
spännande med ett nytt land som värd! och tänk att strosa runt i PARIS mellan matcherna..
I framtiden hoppas jag faktiskt också på ett VM i England. O2 arena är en väldigt fin arena och London är väldigt lättillgängligt för den stora massan!
Måste säga att det skulle vara väldigt roligt om Frankrike fick VM 2017!
spännande med ett nytt land som värd! och tänk att strosa runt i PARIS mellan matcherna..
I framtiden hoppas jag faktiskt också på ett VM i England. O2 arena är en väldigt fin arena och London är väldigt lättillgängligt för den stora massan!
Sv: Finsk träning
Metal Guru: He he, helt fantastiskt. Hmmm, vi, vi har en finsk målvaktstränare vi....;-)
Sv: Vita hästen
Salle:Klubban är inte ens i närheten av ribban , han lobbar ju pucken i målvaktens rygg från cirka halva målburen .
Sv: Vita hästen
mattias - 74: Läckert men det borde väl dömas bort för hög klubba?
Klubban berör ju bevisligen puck ovanför ribban...
Det är ju snudd på ovanför spelarens axel dessutom.
Klubban berör ju bevisligen puck ovanför ribban...
d) Inget mål kan göras när en anfallande spelare träffar pucken med sin klubba över målribbans höjd.
Det är ju snudd på ovanför spelarens axel dessutom.
Sv: Vita hästen
Berka: hehe ja kan man väl säga..haha va ju ett tag sen det lades in.. haha eftertracktat ämne.. =)
« Föregående · 1749819 · Nästa »
Förlust. Då kommer Wennerholm konstatera att det är bra imorrn, dålig start lika med "succe", "kom ihåg hur det var 2013"... Hade ju inget med att Sedinarna kom och förstärkte att göra:)