« Föregående · 6329 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: NHL favoriter
Philly. aldrig i närheten av final.
Detroit i utförsbacken.
Toronto på gång.
Colorado om motivationen finns.
Detroit i utförsbacken.
Toronto på gång.
Colorado om motivationen finns.
Sv: nykomlingar
och ungtupparna är? Tror (hoppas i alla fall) inte att LHC gör om samma misstag. De kommer nog vara rätt så ödmjuka. Den finns det ju vissa övermodiga supporterr iofs, men det är ju LHC ensamna om...
Sv: NHL favoriter
Philadelphia Flyers håller jag på, de har alltid spelat en tuff, hård och offensiv hockey, det gillar jag. De blir definitivt att räkna med kommande säsong, de har värvat riktigt starkt (Roenick, Dopita, Weinrich, K.Johnsson, Hlavac mfl) och dessutom fått behållt allt de ville ha kvar, förutom möjligtvis Lindros, men han har de ju varit utan länge nu.... Philly-Detriot i final...
Sv: NHL favoriter
Pittsburgh har alltid varit ett av mina favoritlag eftersom jag är uppväxt med Jagr-Lemieux-Stevens(Robitaille) Uffe och en del andra lirare, men nu på senare år innan Lemieux gjorde comeback, har jag Vancouver som favoriter dom har ett ungt spännade lag med Näsan i spetsen.
Man kan ju inte heller undgå att imponeras av Colorados fina spel.
Man kan ju inte heller undgå att imponeras av Colorados fina spel.
Länkar:
http://www.nhl.ocm
http://www.nhl.ocm
Sv: NHL favoriter
Rangers är laget i mitt hjärta. Men följande åtta lag, fyra från respektive Conference gör upp om Stanley Cup.
Western
Dallas - Turgeon, Audette, Kamensky, Modano-vilka stjärnor
Detroit - Hull, Robitaille, Fedorov, Yzerman, Shanahan, Lidström, stora stjärnor där också.
Colorado - Roy, Sakic, Foppa, Tanguay, Hejduk, Foote, Blake, Drury, ännu ett stjärnlag.
St Louis - Weight, MacInnis, Pronger,Tkachuk, inte lika många stjärnor men livsfarliga.
Eastern
Toronto - Mogilny, Sudden, Reichel, Cujo, Renberg-skall Cupen vinnas så är chansen som störst nu.
New Jersey - förstakedjan - Sykora, Elias, Arnott=kanon, Stevens o Niedermayer-vilka backar!!!!!!!!
Washington - JAGR, Bondra, Oates, Kolzig, Calle J=Capitals är bättre än på länge.
Philadelphia- J.R., LeClair, Tocchet, Primeau, Gagne=Flyers ser farliga ut.
Sedan kan mitt Rangers blanda sig i detta om Lindros gör succe samtidigt som Fleury gör en kanonsäsong och försvaret inte läcker så mycket och målvakterna håller. Tycker dock att de släppte iväg alldeles för bra spelare i utbyte mot Lindros (Hlavac, Johnsson, Brendl) Rangers har så mycket pengar så de hade lätt kunnat lägga upp några hundra miljoner cash istället. Men, men gjort är gjort.
Western
Dallas - Turgeon, Audette, Kamensky, Modano-vilka stjärnor
Detroit - Hull, Robitaille, Fedorov, Yzerman, Shanahan, Lidström, stora stjärnor där också.
Colorado - Roy, Sakic, Foppa, Tanguay, Hejduk, Foote, Blake, Drury, ännu ett stjärnlag.
St Louis - Weight, MacInnis, Pronger,Tkachuk, inte lika många stjärnor men livsfarliga.
Eastern
Toronto - Mogilny, Sudden, Reichel, Cujo, Renberg-skall Cupen vinnas så är chansen som störst nu.
New Jersey - förstakedjan - Sykora, Elias, Arnott=kanon, Stevens o Niedermayer-vilka backar!!!!!!!!
Washington - JAGR, Bondra, Oates, Kolzig, Calle J=Capitals är bättre än på länge.
Philadelphia- J.R., LeClair, Tocchet, Primeau, Gagne=Flyers ser farliga ut.
Sedan kan mitt Rangers blanda sig i detta om Lindros gör succe samtidigt som Fleury gör en kanonsäsong och försvaret inte läcker så mycket och målvakterna håller. Tycker dock att de släppte iväg alldeles för bra spelare i utbyte mot Lindros (Hlavac, Johnsson, Brendl) Rangers har så mycket pengar så de hade lätt kunnat lägga upp några hundra miljoner cash istället. Men, men gjort är gjort.
Sv: Melodifestivalen
SgtD>>>> Förvisso skrattade vi en hel del när vi hörde Timrå Hej, men det var inte för att den var bra... Både tempot och sången lät ju som...begravning, typ. Men jag kan tänka mig att den har kultstatus. Tycker nog ändå bäst om Vi heter timrå IK, För den är som klippt och skuren för att vråla i bilen, på läktaren och på efterfesten, följt av den nya (som jag aldrig kommer ihåg vad den heter). Åsså blir det ju + poäng för att Turbo lirar gitarr... :-)
NHL? Colorado för mig. Men flyttar det laget en gång till så vete katten om jag inte helt går över till Toronto, som jag nu gillar av samma skäl som jag gillade Quebec (dagens Colorade, ni vet).
NHL? Colorado för mig. Men flyttar det laget en gång till så vete katten om jag inte helt går över till Toronto, som jag nu gillar av samma skäl som jag gillade Quebec (dagens Colorade, ni vet).
NHL favoriter
tänkte bara kolla vilka nhl-lag som e favoriterna här i sverige. själv håller jag stenhårt på New Jersey Devils, jag har gjort det sen jag var liten. övriga lag som jag gillar e florida och montreal...
Sv: Melodifestivalen
DIFferent:
Du får gjärna byta ut en av TIK:s låtar. "Vi heter Timrå IK" är inte på långa vägar i närheten av "Timrå Hej" med "Lill-strimma" Svedberg på leadsång. En riktig klassiker.
Följ länken.
Du får gjärna byta ut en av TIK:s låtar. "Vi heter Timrå IK" är inte på långa vägar i närheten av "Timrå Hej" med "Lill-strimma" Svedberg på leadsång. En riktig klassiker.
Följ länken.
Sv: Sveriges snyggaste matchdräkt lista
Timrå IK:s tröja från -74 är snyggast genom tiderna. Å´andra sidan var den inte förstörd av reklam på den tiden.
Följ länken och skrolla till året -74.
Följ länken och skrolla till året -74.
Sv: nykomlingar
tyvärr så kommer ungtupparna att överskatta sig själva, och åka ut fortare än vad de kan bokstavera sitt eget lags namn...
Sv: Melodifestivalen
nu ska huvudena rullar!!! nä sköja bara som vi säger på götet, men jag tycker nog att VF sprider lite mer glädje än 4:e plats, men det e ju mina åsikter... kul att vi kom så högt ändå:) tyvärr gör ju inte VF så mkt musik som man kunde önska, det e ju bara en låt som man kan köpa på cd...
Sv: Storstryk för AIK
vaddå? vill ingen kommentera min fina sång eller? den sjunger vi då gnaget e på besök...
Sv: Sveriges snyggaste matchdräkt lista
ja du, vi har ju frölundas klarröda färger, som vajar stolt i skandinavium!!!!!!
Sv: Ojoj
Det är säkert fler som skaffar nya tröjor, men jag antar att ingen annan tar steget att färga siffrorna i guld. Det vore nästan lite patetiskt. Ang. ekonomin så skulle säkert allt ha sett annorlunda ut ja. Men DIF har jobbat sig till en bra ekonomi, det var inte länge sedan konkursen var nära förestående. Varför tog du upp det förresten? För att det köpts nya tröjor?
Sv: Måljinglar
Måste hålla med vf fan, Frölundas jingel är helt underbar. man ryser i hela kroppen när hela publiken, sveriges störst :) står och sjunger med
Sv: Halmstad Hammers
jaja, nu lugnar vi ner oss. en bra målvkt är rönnquist hos VF. Dessutom, hamlstads förkortning som börjar på ett H och slutar på ett H. såna borde inte få spela hockey i sverige utan snarare i tyskland
Sv: Tabellen
Okej alla små grabbar, nu är det färdigtjafsat. Så här kommer tabellen att se ut:
1. Färjestad
ett starkt lag som kommer vissa sig värdiga ett sm-guld men faller i finalen
2. Brynäs
har alltid legat där, kommer alltid att ligga där. dock ut i kvarten
3. Frölunda
om ni häng med så vet ni att VF är en jojo, 3:e 2000, 8:e 2001 on i år upp i toppen. starkare är nånsin tar VF ett sm guld mot FBK
4. Malmö
också ett strakt lag som kan vissa sig bättre än vad en del tror
5. MoDo
De har varit med förut, så varför inte nu?
6. Djurgården
har tappat alldeles för många spelare, den stommen som finns kvar har drabbats av benskörhet
7. Södertälje
bra nyförvärv, ett lag som nog överraskar första året, men halkar ner i allsvenska nästa år
8. Timrå
inget vidare bra lag, men de som är kvar är ju inte mycket bättre
9. Luleå
får det svårt att få det hela att gå ihop utan Myllis och renberg, hela laget bygger på de spelare de tappat
10. Linköping
Lyckas bättre än löven men inte mycket bättre än så, trots alla nyförvärv
11. HV 71
Årets överskattning! Har aldrig varit med, och kommer heller aldrig att vara med i nåt slutspel, förutom nåt bortglömt sm-guld
12. AIK
gnagarna kryper ner i kloakerna, och där skall de stanna, kommer de upp igen röker vi ut dem!
Så är det!
VF mot sm-guld!!!!!!
1. Färjestad
ett starkt lag som kommer vissa sig värdiga ett sm-guld men faller i finalen
2. Brynäs
har alltid legat där, kommer alltid att ligga där. dock ut i kvarten
3. Frölunda
om ni häng med så vet ni att VF är en jojo, 3:e 2000, 8:e 2001 on i år upp i toppen. starkare är nånsin tar VF ett sm guld mot FBK
4. Malmö
också ett strakt lag som kan vissa sig bättre än vad en del tror
5. MoDo
De har varit med förut, så varför inte nu?
6. Djurgården
har tappat alldeles för många spelare, den stommen som finns kvar har drabbats av benskörhet
7. Södertälje
bra nyförvärv, ett lag som nog överraskar första året, men halkar ner i allsvenska nästa år
8. Timrå
inget vidare bra lag, men de som är kvar är ju inte mycket bättre
9. Luleå
får det svårt att få det hela att gå ihop utan Myllis och renberg, hela laget bygger på de spelare de tappat
10. Linköping
Lyckas bättre än löven men inte mycket bättre än så, trots alla nyförvärv
11. HV 71
Årets överskattning! Har aldrig varit med, och kommer heller aldrig att vara med i nåt slutspel, förutom nåt bortglömt sm-guld
12. AIK
gnagarna kryper ner i kloakerna, och där skall de stanna, kommer de upp igen röker vi ut dem!
Så är det!
VF mot sm-guld!!!!!!
Sv: Sveriges snyggaste matchdräkt lista
Måste väl bara vara Brynäs svart ställ som är finast. Finns där nåt annat då?
MVH Micke
MVH Micke
Sv: Måljinglar
Till skillnad mot VF fan måste jag säga att jag INTE gillar FBK:s jingel. Den finns ju på skivan jag ahr och varje gång ryser jag och måste 'spola'. bara tänka på den får nackhåret att stå rakt ut! ...fast det k a n ju ha att göra med att varje gång man hör den så är det en extremt viktig match...typ final... *brrr*
AIK har annars en läskigt skön jingel. Det är en 'nanana'-grej som lirades ofta under fotbollsVM i Frankrike, från en modern version av I will survive. Grymt skön.
AIK har annars en läskigt skön jingel. Det är en 'nanana'-grej som lirades ofta under fotbollsVM i Frankrike, från en modern version av I will survive. Grymt skön.
Sv: MATCHTRÖJOR
Fattar inte riktigt... Menar du att Malmö inte har reklam på sina tröjor? Om de inte har plockat bort den nu så tycker jag mig kunna se både PNP och ICA och Swedia plus ärmarna fulla... Fast jag kanske missförstod dig..?
Dessutom har jag svårt att hålla med den som sa att Brynäs klubbemblem är fult. Med smaken är ju som baken...
28 dagar kvar!
Dessutom har jag svårt att hålla med den som sa att Brynäs klubbemblem är fult. Med smaken är ju som baken...
28 dagar kvar!
Sv: MATCHTRÖJOR
Måste tyvärr hålla med Frazze, men detta dock av endast en anledning... Saknaden av reklam på tröjan. Jag tycker att resten av elitseriens lag borde sträva efter att minska eller helt ta bort detta FULA påbud.
Länkar:
http://www.frolundaiten.com
http://www.frolundaiten.com
Sv: Många förvånade
håller med, förlusten efter husse var tung men vi har reparerat den skadan ordentlig nu. VF är ett starkt lag som kommer att slåss om sm-guldet!!
« Föregående · 6329 · Nästa »